YANKIYAN


Yankıyan

Eski bir türküden kopardım senin için
Bu çiçekleri doyumsuz şenliğine gülüşünün
Tam zamanında ateşler yaktın şuramda
Itır kokan kibritiyle köpük göğsünün
Şiirler ısmarladım ben de kırlangıçlara
Çok uzak ülkelere doğum günün için

Haydi öp şimdi beni, serinliğim olsun
Bedeli olsun bunca çektiklerinim
Irmaklarında avladığım sevinç gibi
Küçük arılar gibi gel, gel kon gözlerime
Şurama koyup ellerini gizemli şarkıyı duy
Dokun iki çiy tanesi gibi ellerinle

Kimse böyle şarkılar söylemiyor artık
Sen koyakların bana geri verdiği sessin
Sen bu kadar açıldığım ilk sandal
Toplamaya doyamadığım ilk gelinciksin
Sen benim küçük sevinç yumağım
Beni yüreğine damıttın işte ağıtlardan

Haydi yay bedenime rengini, irkilt beni

Muammer Karadaş
(Aşkta Sakınmak Olmaz'dan)

Yorumlar

İzleyici Neye Bakıyor?