TANRIYLA BEN


İstediğim kadar bağırayım, çıkmıyor artık sesim.
Eskidi artık benim için gün, hafta, ay, mevsim

Çıt dedi kırıldı içimde bir şey anladım dönüşü yok
Ben yaşarken dönüyordu dünya ölünce duracak

Yoruldum aynalardan, yoruldu aynalar benden
Yıllar yılı ne aradım bu sığ ve çiğ aynalarda ben

Ezileni büzüleni gördüm de bir tanrı görmedim aynada
Ne de kendimi çekip bir dara sığındım mutlak vara

Ben evrenin karanlık sokaklarında düşe kalka
Belki yakalanmam diye zamana yürüdüm arka arka

Düş içinde düş kurdum yongalarından gerçeğin
Koca ömür aradım deliklerinde, bir mut bulamadım eleğin

İnce ince yonttum kendimi, diktim sevgilinin karşısına
Tanımadı beni, yılmadım elbet, yollandım Çıfıt çarşısına

Bir tanrıya rastlasaydım ne iyiydi dökerdim içimi bir güzel
Yoklaya yoklaya karanlığın duvarlarını ederdik birbirimize el

Ne derdik bilmem biz iki dilsiz susardık şundan bundan
Var’la Yok birleşince oluşan nedir başka bundan

                                                                                             19 Ocak 2018 (Avrupa Konutları 1)

Yorumlar

İzleyici Neye Bakıyor?