KARŞIÜTOPYA



KARŞIÜTOPYA

Alkol şişesinde açan gül tavrı benimki,
Yitik arkadaş kıvamı, esrik yani, boynu bükük
Yüreğime dadandım bu ara kıymık kıymık
Upuzun karanlık bir tüneldeyim de
Arkadaş arıyorum kendimden, ama yokum orada
Kendimi vura vura kara çalılara
Çok derin bir kuyudan dan dan dan
Duyuyorum aslında nefesini kat kat çıkınlarda
Karga mı desem kuzgun mu aşırı dalgınım bu ara
O kadar gizli neyi arıyorum ki hâlâ sokak sokak

Başka bir soydanım bilesiniz, son kez buradayım
Şarapçı köyün garip bekçisi nereye gideceğim
Gizli olan yüreğim yani, kupa papazı sabaha yakın
Kum fırtınaları işlemişim kanaviçelere çöl demişim çöl
Siz beni anlıyorsunuz hiçbir yoruma gerek kalmadan
Siz beni ne anlıyorsunuz hiç uçurumla tanışmadan
Ne anlıyorsunuz beni neyle anlıyorsunuz ve nece
Peki. Peki ben niye anlamıyorum kendimi
Dört yapraklı yonca gibi dan dan dan
Bir mucizeyim umutsuz bir kızca bulunmayı uman
(İki kahve arası şarap molası bulsun isterim)

Verdiklerimi geri istiyorum ağaçtan, kuştan
Yoksuldan istiyorum, ezilmişten, mahkûmdan
Neyim varsa yoğumdan verdiğim bir bir geri
Neydi ki varım bir parça naylon ip, bir kırık testi boş
Bir kalp ki yitirmiş kıblesini poyrazda unutulmuş
Ben başka bir soydanım bilesiniz, bir daha gelmeyecek

Sanıyorum

MUAMMER KARADAŞ

Yorumlar

İzleyici Neye Bakıyor?