TEK BAŞINA İÇMEK


TEK BAŞINA İÇMEK

Bunlar keder saatleri, çıngırdıyor yan yatmış ay
Eski bir gölge üstüne gölgesi düşüyor yüreğimin
Gözlerimin kara derinliğinde bir cinayet
Bağırta bağırta boğazlanıyor umut

Bunlar keder saatleri, ah ne kadar da usluyum ben
Bir kan gölünde kanarken dünya ah ne kadar da usluyum
Ah ben kaç kez inandım ölümüme siz bilmezsiniz
Soğuk ve yazısız duvarlar önünde kaç kez kendimi çimdikleyip
Kaç kez uyandım ölümümden elbette bilmezsiniz siz

Bunlar keder saatleri, türlü türlü hüznün gösteri yaptığı
Şimdi sıradan bir iş cinayet gündüzleyin ve övünçle
Bunlar keder günleri soğuk duvarlar önünde şıkıdım şıkıdım
Şimdi sıradan bir iş, artık ne tabu kaldı ne içilecek duru su

Bunlar naylon günler; bu, naylon bir ömür, sanki aşklar da melamin
Ağrı kesici, antibiyotik, türlü türlü vitamin: yıkıldı kent kent yıkıldı
Mazi kalbimde bir yaradır, evet; ama, neden göremiyorum ben önümü
Çıngırdıyor otelin önünde kavak ağacı, tepesinde tanık dolunay
Her şey naylon, ömrüm gibi keder üstüne keder; keder içinde keder

Bunlar keder saatleri, yıldızsız gece, göğü tek başına içmek

Ağustos, Eylül’2009

Yorumlar

İzleyici Neye Bakıyor?