BEN BU HAYATI SEVMEDİM

BEN BU HAYATI SEVMEDİM

Siz beni sevmediniz, biliyorum
Ben de kendimi sevmemiştim zaten
Yorumsuz katıldım hayata, biliyorsunuz
Yorumsuz ayrılıyorum, bilmiyorsunuz

Yoktu, olmayanda aradım bir süre
İki kimlikliyim, bilmiyorsunuz
Beni çok zeki biliyorlar gündüzleri
Bir hiç olup çıkıyorum mesai bitimleri

Kimse beni sevmedi, biliyorum
Sevmeseniz de olurdu kendime acımasam
Yol kıyılarında kaktüslere eğilmesem
Bunun hiçbir önemi yok biliyorum

Ben hâlâ seviyorum bazılarınızı
Ama bunun ne anlama geldiğini bilmiyorum
Beni çırılçıplak görenleri anlıyorum da
Sivilim, sivilsin, sivil; ay ne kadar siviliz

Ben sizi ne zaman terk ettim biliyor musunuz
Suyun bunun kirlendiği zaman
İçimdeki bebek uyuduğu zaman
Bir dalgınlığıma geldi de işte o zaman

Ben sizi ne zaman terk ettim biliyor musunuz

Bilmeseniz daha iyi

Muammer Karadaş

Yorumlar

İzleyici Neye Bakıyor?